Wednesday 29 June 2011

HitaM dan BerkiLat

Semakin hari semakin hitam dan berkilat...macam mana tu.terbalik pulak daripada iklan-iklan kosmetik tu..padan muka aku...kerana ini jalan yang aku pilih 3 tahun yang lepas. Alang-alang dah masuk suksis Unimap ni,biar sampai ke hujungnya iaitu  tauliah..bukan pangkat yang aku idamkan,tapi pengalaman,iaitu pengalaman yang menjadikan diri aku daripada seorang yang agak penakut kepada yang kurang penakut tapi bukan berani sangat pun.....Walaupun orang kata geng-geng suksis ni agak sosial,tapi kalu pandai jaga diri.tu InsyaAllah la...

haaa...ni la pangkat yang aku akan dapat 10 hb julai ni....x da perasaan pun...huhu...perasaan sekarang x sabar nak habiskan suksis ni...huhu....macamana nak masuk sambung praktikal dengan muka hitam dan berkilat ni...adui makkkk.......malu tul....huhu....pape pun...jom la tido lu....esok sambung training lagi...hukhuk...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...