Tuesday 27 September 2011

Ada hikmah...Sesungguhnya Allah maha mengetahui

Alhamdulillah...akhirnya...setelah seminggu lebih aku memeningkan kepala untuk memilih tajuk Final Year Project aka FYP..dapat la jugak...under Dr Shahriman...Timbalan Dekan (HEP dan Alumni) PPK Mekatronik.UniMAP...

Titlenya adalah     
A Fundamental Study Prolonging Vein Graft Survival....

aku bersyukur pada Allah sangat2 sebab Allah dah tunjukkan kenapa aku di reject oleh setengah2 lecturer untuk ambil tajuk di bawah mereka,supaya aku dapat tajuk yang lebih baik.
siapa tak menangis kalau dah meletakkan harapan yang tinggi untuk dapat tajuk yang diminati.akhirnya kena reject..tapi untuk pujuk hati tu,mengalir air mata aku...

tajuk-tajuk yang kena reject..Takpe la.nak buat macamana..tak ada rezeki.hehe
  1. Rapid Detection Method of Bacteria Species on Diabetic Infected Foot Using E-Nose Technology
  2. Bacteria Classification using Electronic Nose for Diabetic Wound Monitoring
  3. Cardiac Arrhythmia Classification based on ECG signal  
  4. Study on surface characteristics of bone surface after plasma treatment
Sebagai 
hamba Allah, teringat maksud firman Allah dalam surah Al Baqarah, ayat( da lupe) ” Ada sesuatu perkara yang kamu cintai tetapi itu membawa keburukan kepada kamu. Ada pula sesuatu perkara yang kamu benci tetapi sebaliknya ia membawa kebaikan kepada kamu. Sedarlah kamu tidak mengetahui, Allah-lah yang lebih mengetahui.”

Selesai sudah beberapa masalah
  1. Ambik barang-barang di kolej wang ulu
  2. Tajuk FYP
  3. Beli printer \(^_^)/ 
ok la, kena berundur diri dulu...proposal nak kena siapkan...sebagai seorang anggota Suksis yang telah ditauliahkan sebagai inspektor,aku kena disiplinkan diri untuk siapkan projek ni lebih awal mengikut apa yang supervisor aku syorkan... huuuu~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...