Thursday 17 November 2011

Bukan niatku

 tetiba suka lagu ini  
Bukan Niatku by Devotees





Berjanjiku di suatu ketika
Bahawa aku takkan menduakan-Mu

Dan aku takkan biar sesiapa

Cuba memalingku dari jalan bahagia 
Ternyata dalam perjalanan ini
tidak semudah yang kutafsirkan

jalannya beribu lorongnya berliku

jika tersilap langkah menyesal ku selamanya 
Kasih andai cinta yang kusemai

Rapuh menanti ditewas dugaan

Maafkan aku kiranya tak tertanggung
Segala harapan yang diberikan
Maafkan aku yang tiada berdaya
Walau bukan niatku untuk melakukannya 
Kasih andai cinta yang kusemai
Rapuh menanti ditewas dugaan
Maafkan aku kiranya tak tertanggung
Segala harapan yang diberikan
Mungkin kah ada pengampunan dari-Mu

Kembalikan fitrah kehambaanku

Hinanya aku merayu kepada-Mu
Setelah kering dosa yang kulakukan
Maafkan aku yang tiada berdaya
Kerna bukan niatku untuk melakukannya…


By: Devotees (Nasyeed Indie)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...